Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό & στο Πολεμικό Μουσείο

Την Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2024 οι μαθητές της Γ ΄τάξης επισκέφθηκαν το Αρχαιολογικό και το Πολεμικό Μουσείο Θεσσαλονίκης. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στους χώρους των μουσείων και να θαυμάσουν εκθέματα της αρχαίας και της νεότερης ιστορίας αντίστοιχα. Το «ταξίδι» τους από τον πρώτο άνθρωπο των Πετραλώνων και τους θησαυρούς των αρχαίων Μακεδόνων μέχρι τους πολέμους της σύγχρονης ιστορίας και της ιστορίας της Θεσσαλονίκης, ειδικότερα, τους γέμισε εικόνες, εμπειρίες και ανατροφοδότησε την σκέψη τους.

Οι μαθητές μας μπροστά στο Πολεμικό Μουσείο
Ομάδα μαθητών με την φιλόλογο κ.Σαμαρά

Όλες οι φωτογραφίες από την επίσκεψη στο Google Drive μας

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...