Δράση μνήμης από τους μαθητές μας για το δυστύχημα των Τεμπών

Oι μαθητές του σχολείου μας μαζί με την καθηγήτρια των Αγγλικών κ.Τζάρα Αθανασία οργάνωσαν μια δράση μνήμης με αφορμή την συμπλήρωση ενός έτους από το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών  που κόστισε την ζωή 57 νέων –κυρίως– ανθρώπων. Στο πλαίσιο της δράσης δημιούργησαν έργα με σκοπό να τιμήσουν τα θύματα, να εκδηλώσουν την συμπαράστασή τους στις οικογένειές τους και να δηλώσουν ότι δεν έχουν ξεχαστεί.

Μαθήτριες με τα έργα τους

Περισσότερες εικόνες στο φωτογραφικό άλμπουμ του σχολείου

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...