Ανανεώσεις Εγγραφών & Απολύσεις μαθητών (για το σχολικό έτος 2024-25)

Οι ανανεώσεις εγγραφών & οι απολύσεις
για όλους τους μαθητές που
φοίτησαν το 2023-24 στο σχολείο μας
θα  πραγματοποιηθούν
από Πέμπτη 20 Ιουνίου
έως Πέμπτη 27 Ιουνίου
και τις ώρες 08:15 – 13:00.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ για τις ΕΓΓΡΑΦΕΣ

(1) Για όσους θα κάνουν ανανέωση εγγραφής
(δηλ. όχι για τους μαθητές που θα απολυθούν)

Οι γονείς-κηδεμόνες θα πρέπει να έχουν μαζί τους:

  • ταυτότητα ή διαβατήριο
  • και
    μόνο για τους μαθητές που το επόμενο σχολικό έτος (2024-25)
    θα φοιτήσουν στην Γ’ τάξη θα πρέπει
    όποιος αναλαμβάνει κηδεμόνας να έχει κωδικό taxis
    για να μπορέσει στο τέλος του επόμενου σχολικού έτους να
    κάνει ηλεκτρονική εγγραφή  του παιδιού του στο Λύκειο/ΕΠΑΛ.

Κατά την προσέλευσή σας στο σχολείο θα σας ζητήσουμε:

  • Να υπογράψετε μία Υπεύθυνη Δήλωση Εγγραφής
    (Θα σας δώσουμε το έντυπο και θα σας βοηθήσουμε να το συμπληρώσετε)

(2) Για όσους θα απολυθούν

Απλώς θα προσέρχονται για να λάβουν ένα Αποδεικτικό Απόλυσης του μαθητή (επικυρωμένο και με τη φωτογραφία τους). Τα απολυτήρια των μαθητών θα προωθηθούν στα Λύκεια που θα φοιτήσουν.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...